Valokuvauskilpailu

Hämeenkyrö-Seuran kevään valokuvakisan tulokset ovat selvillä. Ylituomari Hämeenkyrön kunnanjohtaja Antero Alenius valitsi palkittavat kolme kuvaa, joiden kuvaajat löytyvät sattumalta samasta perheestä.

Parhaaksi kuvaksi Alenius valitsi aurinkoisen lapsikuvan ja luonnehtii sitä seuraavasti: ”Tunnelma huokuu kesän lämpöä ja iloa, sommittelu ja värit täydentävät sitä.” Kuvaaja on Kehrä Silmu, 7 vuotta. Kuva osallistui sarjaan 1, tärkeää tai ilahduttavaa kotiseudullani.

Sarja 1. kunniamaininta: Maisemakuva. ”Sommittelulla kuvaan on saatu syvyyttä ja vihreys kehystää järvimaisemaa. Hyvin hämeenkyröläinen kuva.” Kuvaaja Jooa Silmu, 9 vuotta.

Sarja 2. koronakevät kotiseudullani. Kunniamaininta: Vuohikuva. ”Kuva sopii koronakevääseen, kertoo eristäytymisestä mutta kuitenkin läheisyydestä ja onhan kuvassa myös suojauduttu ulkoiselta uhalta. Sopivasti pilkettä silmäkulmassa.” Kuvaaja tässäkin Jooa Silmu.

Onnittelut voittajille ja aurinkoista kesää kaikille!
Hämeenkyrö-Seura ry.